- Tellimuse vormistamine
1.1 Lisage soovitud kaup ostukorvi.
1.2 Tellimuse vormistamiseks valige sobiv toodete kohale toimetamise viis.
1.3 Pärast kohale toimetamise viisi valimist, täitke nõutud andmeväljad.
1.4 Andmete sisestamise järel valige sobiv makseviis (hetkel on võimaldatud arvega tasumine).
1.5 Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Ostja poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude sellest tulenevate tagajärgede eest.
1.7 Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Müüja arvelduskontole.
1.8 Tellimusi käsitletakse tööpäevadel E-R 9.00-17.00.
1.9 Klienditugi on kättesaadav telefonil on +372 55 24090 ja e-posti aadressil info@multishop.ee
1.10 Klienditugi töötab eesti ja vene keeles.
2. Tellimuse kättesaamine:
2.1 Kauba kättesaamine kulleriga:
2.1.1 Kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile 3-5 päeva jooksul alates makse laekumist Multishop OÜ pangakontole. Kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga tööpäevadel ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
2.1.2 Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
2.2 Kauba kättesaamine pakiautomaadist
2.2.1 Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.
2.2.2 Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
2.2.3 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
2.2.4 Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.